Krytyka Polityczna: Фундація «Відкритий Діалог» під прицілом проурядових ЗМІ

«Стихійні протести – це організована спроба повалення уряду, НУО – це агенти зарубіжного впливу, а Західна Європа – дегенеративна і чужа в культурному плані» – подібна риторика, на думку автора статті, опублікованої 01.08.2017 у виданні Krytyka Polityczna, уподібнює уряд і підпорядковані йому ЗМІ до путінської Росії. Під їхнім прицілом опинилася Фундація «Відкритий Діалог».

Атака ЗМІ на Фундацію «Відкритий Діалог», у якій домінували представники проурядової преси, почалася незабаром після того, як Голова Ради Фундації Бартош Крамек опублікував у соціальній мережі статтю, у якій підтримав тривалі протягом останніх тижнів протести і роздумував над питанням, як можна використати досвід українського Євромайдану у боротьбі за вільні суди і в захисті Конституції. «Наближені до ПіСу ЗМІ представили її як« сценарій бунту », нібито чиненого вуличними протестувальниками проти проектів судової реформи», – зазначено на сторінці Krytyki Politycznej.

Фундація «Відкритий Діалог» є тільки однією з багатьох НУО, які, займаючи чітку позицію щодо протестів, стали жертвою пропаганди, що має на меті підпорядкування третьої гілки влади. «Під прицілом проурядових ЗМІ виявилися, серед інших, Фундація «Відкритий Діалог» і «Акція Демократія». Цій останній «новині» присвячений черговий наклепницький матеріал, покликаний довести, що організація фінансується в основному за рахунок закордонних джерел. Що не є секретом. TVP також повідомило, що працівники «Акції» «живуть невідомо за чий рахунок» – хоча, як зазначає Oko.press, інформацію про їхні доходи можна знайти на сайті організації», – пише автор статті.

Джерело: krytykapolityczna.pl

Читайте також: 

Дивитися також: