naTemat спростували теорію змови щодо Фундації «Відкритий Діалог» і допомогу компанії Google польській опозиції

Як повідомляє портал naTemat, автором теорії, згідно з якою Google нібито повинен був підтримувати недержавні організації, які протистоять Пісу (Право і Справедливість), є радник Президента професор Анджей Зібертовіч. «Він звинуватив світового гіганта технологічного сектору у підтримці  Фундації «Відкритий Діалог», яку від певного часу регулярно гаряче обговорюють на громадському телебаченні за нібито фінансування з підозрілих російських джерел. І за уявну підтримку «тотальної опозиції» і «перехожих», метою яких є повалення законно обраного уряду. Це мало статися завдяки серії таємничих грантів від Google, а також – що гірше – з використанням персональних даних, зібраних компанією для мікротаргетування та впливу на суспільні настрої в Польщі. І все це нібито внаслідок лівої орієнтації американської корпорації», – читаємо в статті.

Водночас, як стверджують самі представники Google, це фінансування насправді – надання послуг в рамках глобальної некомерційної програми, якою можуть скористатися усі польські фундації та асоціації, зареєстровані у Державному судновому реєстрі. Як стверджує представник польського відділення Google Павел Залевські, якого цитує портал naTemat, це роблять понад 20 тисяч організацій з понад 50 країн, в тому числі – кілька сотень з Польщі.

«Неурядових організацій з Польщі, які користуються цією допомогою – кілька сотень, і без глибокого аналізу важко повірити, що вони пов'язані тільки з політикою по той, «інший бік барикади». Можна почати з найпростішої на перший погляд речі як ... канал на YouTube або ж поштової скриньки на популярному Gmail» – пише автор статті і згадує польські патріотичні, християнські і не пов'язані з політикою організації, що користуються підтримкою Google.

Нагадаємо, Фундація «Відкритий Діалог» стала об'єктом нападів з боку державних ЗМІ після того, як Голова Ради Фундації Бартош Крамек опублікував у соціальній мережі статтю, в якій він висловив підтримку протестів, які проходили в Польщі протягом кількох тижнів, і задавався питанням, як можна використовувати досвід українського Євромайдану в боротьбі за вільні суди та захист Конституції. Про цькування Фундації «Відкритий Діалог» з боку уряду і ЗМІ широко інформували TVN24, Gazeta.pl, Віртуальна Польща, Радіо «Zet» і Krytyka Polityczna.

Джерело: natemat.pl

Прочитати також:

Подивитися також:

  1. Заява Фундації «Відкритий Діалог» від 21.07.2017 щодо руйнування верховенства права в Польщі
  2. Заява Фундації «Відкритий Діалог» від 23.07.2017 (PL)
  3. Заява щодо рішення Президента Республіки Польща від 24.07.2017 про судову реформу
  4. Заява Фундації «Відкритий Діалог» від 31.07.2017 (Фінансування і донори, або Кілька слів про «соросів»)