Press.pl про «швидке звернення» Центру моніторингу свободи преси Спілки польських журналістів стосовно пресконференції Фундації «Відкритий Діалог»

  • 11.10.2019
  • Автор: Редакція

Незабаром після того, як Фундація «Відкритий Діалог» на пресконференції 10.10.2019 оголосила, що стала об'єктом нападок з боку уряду, та подала 20 судових позовів проти політиків партії «Право і Справедливість» та журналістів, які були частиною «масової пропагандистської кампанії», Центр моніторингу свободи преси Спілки польських журналістів розмістив на своєму веб-сайті заклик до «всіх журналістів та користувачів Інтернету діяти розважливо та не давати волю почуттям, повідомляючи про причини, хід та зміст пресконференції».

Як повідомляє портал Press.pl, позови до суду були подані проти польського державного телебачення (TVP), Польського радіо, медіагрупи Fratria (видавець тижневика «Sieci» та порталу wPolityce.pl), а також проти Йоахима Брудзінського [прим. перекладача: депутат Європарламенту, колишній міністр внутрішніх справ], Патрика Які [прим. перекладача: депутат Європарламенту, колишній заступник міністра юстиції], Христини Павловіч [прим. перекладача: депутат], Ришарда Чарнецького [прим. перекладача: депутат Європарламенту] та таких журналістів як: Томаш Сакевич, Вітольд Гадовський, Марчін Вікло, Марек Піза та Войцех Бєдронь. «Нас звинувачували у найрізноманітніших речах: від шпигунської до антидержавної діяльності на користь Німеччини, Росії, брюссельських еліт, Джорджа Сороса, а іноді й на користь Моссаду та України», – про це, як повідомляє Press.pl, заявив Голова Ради Фундації Бартош Крамек.

Центр моніторингу свободи преси Спілки польських журналістів розмістив публікацію із закликом «(...) діяти розважливо та дотримуватися принципів журналістської етики, повідомляючи про пресконференцію Фундації «Відкритий Діалог». За даними Центру моніторингу свободи преси, конференція відбулася напередодні парламентських виборів, «якість представленої інформації, очевидно спрямована проти однієї сторони» та «попередні суперечки» навколо Фундації означають, що «до будь-якої оприлюдненої сьогодні інформації слід підходити обережно»

«Ян Ординський, член правління Товариства журналістів (Towarzystwo Dziennikarskie), каже, що він дуже скептично ставиться до звернень Центру моніторингу свободи преси або Спілки польських журналістів. Це одна з останніх організацій, від якої я б очікував такого звернення. Вони упереджені та відверто підтримують партію «Право і Справедливість», а також продовжують говорити, що в Польщі все гаразд. Вони мали б уберегти нас від цього звернення, враховуючи їхнє політичне походження», – йдеться на сторінках веб-сайту.

Джерело: press.pl

Дивитися:

Читати також:

  1. Gazeta Wyborcza: «Українка Людмила Козловська:«Право і Справедливість» забрали мою другу батьківщину, але не забрали надії»
  2. Бартош Крамек для Gazeta Wyborcza: «Право і Справедливість», Молдова – спільна справа
  3. Суд визнав винними «Gazetа Polskа» і Томаша Сакевича. Фундація виграла справу про наклеп
  4. Атака на правову державу і громадянське суспільство в Польщі – дискусія в рамках конференції ОБСЄ HDIM 2017
  5. Onet: Неурядові організації під прицілом PiS. З них досить, вони будуть захищатися